اهالی فهما با آرمان های شهدا تجدید عهد کردند

فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان راز و جرگلان با همراهی مدير ستاد فهماي خراسان شمالي بر مزار شهداي گمنام شهر راز و نیز منزل شهید والامقام شفیعی، حضور يافتند و با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان عهدی دوباره بستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ فعالان فرهنگی و مسجدی  شهر راز، همزمان با هفته گرامیداشت ارزش های دفاع مقدس بر مزار شهدای گمنام این شهر حاضر شدند و با عطر گلاب ناب، یاد و خاطره شهیدان را زنده کردند.

 

 

پس از عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، فعالان کانونی به همراه مسئولان حاضر در قالب طرح شکوه مادری به دیدار خانواده شهید والامقام «محمد تقی  شفیعی» از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس رفتند و از مادر آن شهید گلگون کفن قدردانی کردند.

 

 

شیرازیان در این دیدار که در قالب طرح «شکوه مادری» در فضای مهربان و  عاشقانه همراهی پدر و مادر شهید شفیعی برگزار شد، با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و نیز شهدای هشت سال جنگ تحمیلی دشمنان غاصب، به نقش بی مثال و اثر بخش شهدا اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست، که باید تلاش شود تا سیره آن  انسان‌های حسینی زنده بماند و ترویج شود.

 

 

گفتنی است، شهید والا مقام محمد تقی شفیعی از شهدای دانش آموز  متولد شهر راز است که در فروردین ماه سال ۱۳۶۵ به دلیل اصابت ترکش در عملیات والفجر ۹ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

 

 

کد خبر 1098551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha