دفاع مقدس دنیا را زیر و رو کرد

آیت الله علما ، گفت: هشت سال دفاع مقدس یکی از ارزش های نظام جمهوری اسلامی است زیرا دفاع مقدس دنیا را زیر و رو کرد و مستکبران و ابرقدرت‌های غربی را به دنیا معرفی کرد.

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جمهوری اسلامی یک قدرت بزرگ جهانی  است که آمریکا و سایر ابرقدرت ها نمی‌توانند کج به آن نگاه کنند و این قدرت و اقتدار به برکت حفظ این ارزش ها و دفاع مقدس است که باید قدر آن را بدانیم و برای تقویت آنها تلاش کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: سیدالشهدا برای زنده نگه داشتن اسلام،  نماز و قرآن، خون دلش را بخشید و اگر در دفاع مقدس رزمندگان و مردم از جان خود گذشتند و جوانان برومند و غیور خود را تقدیم انقلاب کردند به خاطر کربلا بود و اگر امام حسین(ع) و واقعه کربلا نبود، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم شکل نمی‌گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس و حاج قاسم خوب فهمیدند که سیدالشهدا (ع) چرا از خون خود گذشت و اگر سالها از دفاع مقدس حرف بزنیم باز هم کم است کما اینکه در جایی امام راحل فرمود که غربی ها در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اسلام سیلی خوردند موضوعی که دشمنان هم به آن معترف هستند.

 

آیت الله علما بابیان اینکه  امروز ثبات وآرامش کشور ما مدیون و مرهون خون شهدا است تصریح کرد: خون این جان برکفان در دفاع  از مقوله امنیت ملی و اعتبار و عزت و اعتقادات ملت در میادین مختلف از جمله صحنه های غرور آفرین دوران دفاع مقدس به زمین ریخته شده است و همه ما باید به احترام رشادت های آن دوران سرشار از افتخار سرتعظیم فرود آوریم. 

کد خبر 1098578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha