اعلام برنامه های روز اربعین کانون شهید مطهری

برگزاری قرائت زیارت اربعین، آیین پیاده روی جاماندگان اربعین و آیین های سوگواری و مرثیه خوانی به همت کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری برگزار می شود.

محمد طاهری مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی و هنری گفت: برنامه ریزی برای اجرای برنامه های اربعین حسینی در این کانون صورت گرفته و این برنامه ها با تلاش و همت بچه های مسجد انجام می شود.

وی افزود: از جمله این برنامه ها، اجرای پیاده روی نمادین اربعین است که از ساعت چهار عصر روز دوشنبه همزمان با اربعین حسینی صورت می گیرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بیان کرد: این برنامه از پارک کوکب آغاز و تا امامزاده عبدالله علیه السلام ادامه پیدا می کند.

طاهری دیگر برنامه های روز اربعین در این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری قرائت زیارت عاشورا و زیارت اربعین دیگر برنامه کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری است که این برنامه نیز در روز اربعین برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه همراه با سخنرانی، مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت (ع)، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و پذیرایی از ساعت 10 صبح روز اربعین برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری در پایان با دعوت از عموم شهروندان برای شرکت در این مراسم خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا شد.

کد خبر 1098635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha