برگزاری برنامه عزاداری اربعین حسینی در حرم مطهر امامزاده «سید محمد (ع)» شیراز

حجت الاسلام حسینی گفت: ویژه برنامه عزاداری و قرائت زیارت اربعین حسینی در حرم مطهر امامزاده «سید محمد (ع)» شیراز همزمان با اربعین حسینی (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید میثم حسینی»، امروز (یکشنبه 4 مهر) از برگزاری ویژه برنامه عزاداری و قرائت زیارت اربعین حسینی در حرم مطهر امامزاده «سید محمد (ع)» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: موکب خدمت رسانی در جوار این بقعه متبرک در قصردشت شیراز راه اندازی شده و در قالب ایستگاه صلواتی در خدمت زائران این حرم مطهر و جاماندگان اربعین حسینی (ع) خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز افزود: در این موکب برنامه‌های فرهنگی و غرفه های ویژه کودکان و نوجوانان برای آشنایی هر چه بیشتر کودکان با شعائر حسینی نیز اجرا می شود.

وی اضافه کرد: شیوع کرونا موجب محدودیت در اعزام زائران به عراق شده و افراد زیادی از زیارت امام حسین (ع) و حضور در مراسم اربعین باز مانده اند و در حرم مطهر امامزاده «سید محمد (ع)» برای برخورداری از فیض شرکت در مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی زائران در روز دوشنبه 5 مهر از ساعت ۹ صبح برنامه عزاداری و قرائت زیارت اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی اعلام کرد: این مراسم با همکاری هیئت «پنج تن آل عبا (ع)» قصردشت، هیئت امنا و مرکز «افق» آستان مقدس امامزاده «محمد (ع)» و همکاری و حمایت اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: دلدادگان حسینی (ع) و زائران می توانند با شرکت در این مراسم و توسل به حضرت سیدالشهدا (ع) از برکات معنوی اربعین حسینی بهره مند شوند.

کد خبر 1098722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha