نمایشگاه عکس«دفاع مقدس» در نگارخانه طلوع زیرکوه افتتاح شد

در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس «دوران مقدس» با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در نگارخانه طلوع زیرکوه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، همزمان با هفته دفاع مقدس، افتتاح نمایشگاه عکس «دفاع مقدس» با موضوع جنگ تحمیلی 8 ساله با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در نگارخانه طلوع زیرکوه برگزار شد.

 

«سیدهاشم نبوی آبیز» رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زیرکوه در این مراسم اظهار داشت: در این نمایشگاه تعداد 28 قطعه عکس مربوط به شهدا والامقام و رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی همراه با حوادث مهم در این دوران، عملیات های مختلف و حضور رزمندگان در جبهه به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

وی با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و جانفشانی های آن دوران و انتقال پیام دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه در ادامه بیان کرد: عکس های این نمایشگاه یادآور روزهای ایثار، شهادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است که می تواند نسل جدید را با آن حماسه غرور آفرین آشنا کند.

 

نبوی آبیز در پایان در خصوص زمان برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس «دوران مقدس» تا پایان هفته دفاع مقدس جهت بازدید عموم در نگارخانه طلوع دایر است.

کد خبر 1098742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha