برپایی طولانی ترین نمازجماعت یکپارچه در جاده (یا حسین)

زایران اباعبدالله الحسین(ع) طولانی ترین نماز جماعت یکپارچه را در جاده (یا حسین) که نجف اشرف و کربلای معلی را متصل می کند، برپا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، جاده (یا حسین) که استان های نجف اشرف و کربلای معلی را متصل می کند، شاهد برپایی نماز جماعت ظهر یکپارچه زایران اربعین بود که صف آن به دهها کیلومتر می رسید. این نماز جماعت یکپارچه با رعایت شرایط ایمنی و بهداشتی عمومی و پروتکل های بهداشتی برپا شد.

 

این نماز یکپارچه که در چارچوب پروژه تبلیغات حوزوی انجاام شد، از عمود 96 آغاز شد، جایی که موکب آستان مطهر علوی قرار دارد و تا مسافت طولانی ادامه داد. از جمله ایستگاه هایی که این نماز یکپارچه در آنها برپاشد، موکب آستان های حسینی و عباسی است.

 

به گفته برگزارکنندگان این نماز یکپارچه، این نماز پیامی برای همه جهانیان است که بیانگر ایمان عاشقان و پیروان ائمه اطهار(ع) و شفافیت در کار و اخلاص و اتحادشان است.

 

پیامی از زایرانی که به زیارت امام حسین(ع) می آیند، این است که خستگی، درد پا و سردرد مهم نیست، ما نماز خود را ترک نمی کنیم و آن را در زمان مقرر برپا می کنیم. نماز ستون دین است. و ما هواداران حسین و زایارن آن کسانی هستیم که این ستون را برپا می کنیم.

 

این پروژه تبلیغی که هرساله در مراسم های میلیونی گذشته برپا می شود، با همکاری عتبات مقدس(علوی، حسینی، عباسی، کاظمین، عسکریین) با هدف گسترش ارزش های دینی و اخلاقی در میان زایران برگزار می شود.

کد خبر 1098746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha