برپایی موکب طریق الحسین توسط کانون اشراق در مسیر دزفول به شوش

اسفندی گفت: به مناسبت اربعین حسینی موکب طریق الحسین توسط این کانون در مسیر اصلی جاده دزفول به شوش برپا شده که حال و هوای اربعین حسینی را برای زائران حضرت دانیال تداعی می کند.

«حسین اسفندی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری اشراق از جمله کانون هایی است که اکثر فعالیت های ملی و مذهبی را برگزار می کنند که خوشبختانه استقابل عمومی از این برنامه ها همواره مطلوب بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اشراق شوش افزود: به مناسبت اربعین حسینی موکب طریق الحسین توسط این کانون در مسیر اصلی جاده دزفول به شوش برپا شده که حال و هوای اربعین حسینی را برای زائران حضرت دانیال تداعی می کند، در شرایطی که زیارت اربعین با محدودیت مواجه شده است بسیاری از زائران به مرقد حضرت دانیال(ع) تشرف می یابند.

 

وی با بیان اینکه بیش از 10 سال از افتتاح و راه اندازی کانون فرهنگی می گذرد عنوان کرد: یکی از بحث هایی که هموراه با مدیران شهری بود، عدم همکاری با این کانون است که متاسفانه حمایت مطلوبی از کانون فرهنگی اشراق نمی شود.

 

اسفندی در خصوص برنامه های عمومی این کانون تصریح کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی دوره ها و کلاس های آموزشی و کمک درسی در رشته های زبان انگلیسی، ریاضی و علوم برپا خواهند شد.

 

کد خبر 1098772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha