یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در لرستان برگزار می شود

طهماسبی با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در استان همزمان با سراسر کشور، گفت: عناوین موضعی جشنواره شامل حضرت امام رضا(ع) و حضرت مهدی(عج) به عنوان بخش ویژه یازدهمین دوره جشنواره رضوی است.

« فرشته طهماسبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در استان لرستان آغاز شده و تا یکم آبان‌ماه امسال ادامه دارد.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان افزود: در این جشنواره علاقه‌مندان در رشته‌های نقاشی، داستانک‌نویسی، پویش کتابخوان، مسابقه چهار گزینه‌ای، قصه‌گویی، پویش برای امام زمان(عج) و شعرسرایی می‌توانند با هم رقابت کنند.

 

وی با بیان اینکه منابع معرفی شده در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در فراخوان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شش عنوان کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است، اضافه کرد: در رده «کودک» (۴ تا ۱۲ سال، متولدین ۱۳۸۸-۱۳۹۶) کتاب‌های «زندگی امام رضا(ع)» اثر سیدمهدی مهاجرانی از انشارات کتابک و «مجموعه ۱۴ معصوم: امام زمان(ع)» اثر زهرا عبدی از انتشارات جمکران معرفی شده است.

 

طهماسبی ادامه داد:  کودکان علاقه‌مند می‌توانند در دو رشته نقاشی و پویش کتابخوان به ازای هر دو کتاب، شرکت کنند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان خواستار شرکت آحاد جامعه در رده‌های سنی متفاوت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.samakpl.ir در مسابقات آنلاین این دوره شرکت کنند.

 

طهماسبی با اشاره به اینکه این جشنواره شامل دو بخش فردی و خانوادگی است، بیان کرد:  شرکت کنندگان فقط در یکی از قالب های فردی یا خانوادگی می توانند شرکت کنند وشرکت کنندگان بخش خانوادگی دوبار وارد قرعه کشی می شوند.


 

کد خبر 1098837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha