دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با امام جمعه یزد

حجت الاسلام سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با آیت الله ناصری یزدی امام جمعه یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام سالاری در این نشست با اشاره به اجرای طرح استانی طراوت گفت: ما در سطح استان 850 کانون داریم که 330 کانون در شهر یزد قرار دارند  که در این طرح تنها 30 کانون را مجری کرده ایم که امیدواریم بتوانیم تمامی کانون ها را در این طرح فعال کنیم.

وی افزود: مسجد محوری و محله محوری به عنوان یکی از اهداف ما است که امیدواریم بتوانیم در طرح استانی طراوت بتوانیم در این مسیر گام برداریم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: ما امیدواریم در فازهای مختلف طرح استانی طراوت از دانش آموزان آموزش دیده استفاده کنیم و به عنوان مربی از آنها استفاده کنیم.

حجت السلام سالاری گفت: یکی از مخاطبین ما والدین دانش آموزان هستند که سعی داریم با برگزاری دوره های مشاوره، کلاس های آموزشی در زمینه تربیت کودکان و نوجوانان به آنها کمک کنیم.

وی گفت: طرح استانی طراوت به مدت یک سال برنامه ریزی شده است و از عید غدیر شروع شده و تا عید غدیر سال آینده برگزار می شود که امیدواریم بتوانیم به طور مستمر دوره های بعدی آن را برگزار کنیم.

کد خبر 1098839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha