کانون های فرهنگی مساجد الگویی برای سایر دستگاه‌ های فرهنگی در زمینه کمک به محرومان است

مدیر مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج گفت:دستگاه‌های فرهنگی وظیفه دارند در زمینه‌های مختلف به کمک و یاری محرومان و مستضعفان بشتابند که کانون های فرهنگی مساجد الگویی برای سایر دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد مانند همیشه محرومان و مستضعفان را مورد تکریم قرار داد و این بار تعداد هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی (گوشت گرم) میان جامعه هدف تقسیم کرد.

حجت‌الاسلام «ابراهیم بهشت» در حاشیه این آئین با اشاره به اقدامات خوب و اثرگذار کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین همکاری این نهاد با موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا، گفت: کانون فرهنگی هنری مساجد استان نشان داده که در زمینه کمک‌های مومنانه و یاری رساندن به محرومان و مستضعفان پیشرو و پیشگام در استان بوده است.

مدیر مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) شهر یاسوج با قدردانی از مدیریت کانون فرهنگی هنری مساجد استان و همکاران وی در این زمینه، یادآور شد: دستگاه‌های فرهنگی وظیفه دارند در زمینه‌های مختلف به کمک و یاری محرومان و مستضعفان بشتابند که کانون مساجد الگویی برای سایر دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه است.

وی همچنین با قدردانی از موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا، اظهار کرد: خوشبختانه این دو مجموعه کمک های بسیار خوبی تاکنون برای محرومان و مستضعفان استان کهگیلویه و بویراحمد داشتند که امیدواریم این کار نیک و خداپسندانه ادامه داشته باشد.

کد خبر 1098878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha