فرمانده جدید انتظامی تالش معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان تالش طی آیینی با حضور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و مسئولان این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی تالش امروز(شنبه، ۴ مهر) با حضور سرهنگ «حسین حسن‌پور» جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان و جمعی از مسئولان شهرستانی در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و از تلاش‌های «حسین جمال‌دار» فرمانده سابق انتظامی تالش و «امین پیشه‌گر» که مدتی سرپرستی این فرماندهی را بر عهده داشتند تجلیل و «رستمی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

 

«محمدحسین شاهکوئی» در این آیین با تسلیت اربعین حسینی، اظهارکرد: امام حسین(ع) تنها متعلق به شیعه نیست و به همه ملل، اقوام و مذاهب متعلق است.

 

فرماندار تالش با تاکید بر اینکه یک فرمانده انتظامی باید انقلابی و متعهد باشد، افزود: نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر و سرافراز است.

 

وی تصریح‌کرد: در تالش با وجود تلاش‌گران و مجاهدین نیروی انتظامی و تلاش آنان شهرستانی امن و همراه و همدل داریم.

 

شاهکوئی با اشاره به اینکه اعضای شورای تامین تالش در راستای خدمت به مردم شبانه‌روز پای کار هستند، گفت: همه تلاش و دغدغه فرمانده سابق انتظامی سلامت، امنیت و برقراری نظم در شهرستان تالش بود.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در تالش خاطرنشان‌کرد: روزی همه ما از مسئولیتی که به ما داده می‌شود خداحافظی خواهیم کرد اما مهم آن است وظیفه، مسئولیت و آنچه بر دوش ماست به بهترین نحو به آن عمل کنیم.

کد خبر 1098986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha