دیدار با پیشکسوتان و ستارگان دوران طلایی دفاع مقدس در شهرقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولان شهرستان قدس و خادمیاران کانون های خدمت رضوی با پیشکسوتان و یادگاران دوران طلایی دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خادمیاران کانون های خدمت رضوی به همراه حجت الالسلام و المسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس، سرهنگ پاسدار حبیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس و جمعی از مسئولان شهری با پیشکسوتان و یادگاران دوران طلایی دفاع مقدس دیدار کردند.

در این دیدارها با حضور در خانواده حجت الاسلام امیری مسئول کانون خدمت رضوی تبلیغی و مداحی، قدرت الله کریمی، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان قدس، خانواده شهید افتخاری، جانباز بسیجی اسداللهی، ایثارگر صادق یوسفی و شهید میرزایی ضمن تهنیت و گرامیداشت این ایام، به گفت و گو و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین جوکار در حاشیه این دیدار ضمن تقدیر از روحیه ایثارگری و صبر و استقامت خانواده شهدا، اظهار کرد: شهدا تجسم ایثارگری و الگوی زنده برای همیشه جامعه هستند. 
وی در ادامه بیان کرد: خانواده جانبازان، یکی از میراث های دوران دفاع مقدس هستند که باید از نظر معیشتی از آنان حمایت شود تا در مضیقه نباشند. 

امام جمعه شهرستان قدس در دیدار با خانواده شهید میرزایی با بیان اینکه نوجوان شهید علی لندی ثابت کرد که راه شهیدان ادامه دارد، به جوان بودن شهید میرزایی اشاره کرد و گفت: راه شهادت هنوز هم باز است، اما در این راه قرار گرفتن و رسیدن به آن لیاقت میخواهد. 
این دیدارها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

کد خبر 1099002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha