احداث زائرسرای «احمد ابن موسی (ع)» در کربلای معلی با کمک های مردمی فارس

جمالی گفت: موکب «احمد ابن موسی (ع)» یک موکب بین‌ المللی است و با جمع ‌آوری کمک‌ های مردمی قصد احداث زائرسرای «احمد ابن موسی (ع)» در کربلای معلی را داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هاشم جمالی»، امروز (یکشنبه 4 مهر) با اشاره به تاریخچه فعالیت موکب «احمد ابن موسی (ع)» در جمع خبرنگاران گفت: این موکب حدود هفت سال در کربلا به زائران اربعین حسینی خدمت ‌رسانی کرده و 2 سال است به دلیل شیوع کرونا موفق به حضور در کربلای معلی نشده است.

دبیر هیئت امنای موکب «احمد ابن موسی (ع)» افزود: راه ‌اندازی موکب «احمد ابن موسی (ع)» مرهون همت والای مردم فارس است و اکنون این موکب علاوه بر خدمت‌ رسانی به سوگواران حسینی در بین ‌الحرمین شیراز احداث زائرسرایی به نام «احمد ابن موسی (ع)» در کربلای معلی در دستور کار دارد.

وی اضافه کرد: برای احداث این زائرسرا در حال تلاش برای خرید زمین هستیم و از عموم عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) بریا مشارکت در این کار خیر و معنوی دعوت می کنیم و این زائرسرا به در طول سال به زائران امام حسین (ع) خدمات ارائه خواهد کرد.

جمالی تاکید کرد: موکب «احمد ابن موسی (ع)» یک موکب بین‌ المللی است و به تمام زائران امام حسین (ع) به خصوص مردم فارس خدمات ارائه می‌ دهد و امیدواریم با جمع ‌آوری کمک‌ های مردمی موفق به احداث زائرسرای «احمد ابن موسی (ع)» در کربلای معلی شویم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره شیرازگفت: به فرمده مقام معظم رهبری حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی است و احداث زائر سرا به نام حضرت احمد ابن موسی (ع) در کربلای معلی اقدام مطلوبی در این زمینه است.

جمالی اعلام کرد: مردم نیک اندیش فارس  کمک‌ های خود را به شماره کارت 6273811075753969 می توانند ارسال کنند و اطلاع‌ رسانی ‌های موکب «احمد ابن موسی (ع)» نیز از طریق پیج @Arbaein_mokeb.fars در اینستاگرام انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: برنامه تلویزیونی «چلچراغ» شبکه فارس در 2 شب گذشته به برنامه‌ های اربعین حسینی و موکب «احمد ابن موسی (ع)» اختصاص یافته و هر شب یکی از مسئولان این به تشریح آخرین فعالیت‌ های موکب می پردازند.

کد خبر 1099078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha