جبهه جنگ نرم اعتقادات هدف گرفته است/راه اندازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت

فلاح گفت: جبهه جنگ نرم در عصر کنونی اعتقادات دینی و مذهبی را هدف گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمدرضا فلاح» در جلسه علنی شورای شهر اصفهان که با حضور فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس همراه بود اظهارداشت: دروان دفاع مقدس خاطرات زیادی و جانفشانی افراد را به همراه داشت و امروز این عرصه با قبل در تاکتیک و برنامه آن متفاوت شده است.

 

عضو شورای اسلامی اصفهان افزود: جبهه جنگ نرم در عصر کنونی اعتقادات دینی و مذهبی را هدف گرفته شده و نسل جوان را به واسطه بی بند و باری ها منحرف کرده است.

 

وی با بیان اینکه پاسداشت خون شهدا لازم است، تصریح کرد: حفظ راه شهدا و رشادت های رزمندگان لازم است و نباید این مجاهدت ها با بی تفاوتی در جامعه از بین برود و فساد و بی فرهنگی رواج یابد.

 

فلاح ادامه داد:  هنجارهای شهر باید حفظ شود و تحت تاثیر فرهنگ های غلط و ناهنجاری ها قرار نگیرد و این وضع امروز که بی حجابی و در شهر زیاد شده زیبنده و شایسته اصفهان نیست.

 

*راه اندازی صفحه ایثار و شهادت در روزنامه و خبرگزاری شهرداری

 

رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی اصفهان با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و قدرشناسی از رشادت های رزمندگان گفت: راه اندازی صفحه ایثار و شهادت در روزنامه اصفهان زیبا و خبرگزاری ایمنا شهرداری اصفهان ضرورت دارد و باید مطالب در این باره داشته باشیم.

 

حجت الاسلام «منوچهر مهروی» پور افزود: در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت باید کار شود و رشادت های رزمندگان به صورت مختلف مورد تبیین قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در گلستان شهدای اصفهان تاسیس شده است، اذعان داشت: برای تکمیل آن نیاز به همکاری سپاه و بنیاد شهید برای اختصاص کتاب به این مرکز است تا به صورت تخصصی برنامه ارائه شود.

 

کد خبر 1099082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha