پیش بینی توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین زوار اربعین حسینی

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه پیش بینی می شود ۱۰ هزار پرس غذای گرم در این آشپرخانه پخت و بین زوار اربعین حسینی توزیع شود، گفت: ادارات کل اوقاف و امور خیریه ۵ استان کشور به صورت معین در مرز مهران به زوار خدمات رسانی می کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان  ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به اقدامات این سازمان برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در شهر مهران، اظهار کرد: آشپز خانه مرز مهران و موکب سازمان اوقاف و امور خیریه با هماهنگی و همکاری سازمان مرکزی و کمک و مساعدت ۵ استان که در مرز مسقر می شوند آماده خدمت رسانی به زائرینی است که در حال برگشت از عتبات عالیات هستند.

 

حجت الاسلام« مرتضی عزیزی» افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه از ده روز پیش برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی فعالیت های خود را آغاز کرده است و هم اکنون نیز آشپز خانه مرز مهران افتتاح شده و تکمیل تر هم خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود ۱۰ هزار پرس غذای گرم  در این آشپرخانه پخت و  بین زوار اربعین حسینی توزیع شود، گفت: از دیروز فعالیت آشپزخانه  مستقر در پایانه مرزی مهران آغاز شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام یادآور شد:  ۱۵۰ نفر نیرو به صورت شیفتی در امامزاده سید حسن، پشتیبانی و آشپزخانه مرز، فعالیت می کنند.

 

وی خااطرنشان کرد: تنها مشکلی که داشتیم مشکل آب بود که در ستاد اربعین حسینی استان مطرح شد و برطرف گردید و مشکل دیگر نداشتن آمار دقیق وزار اربعین حسینی در برگشت از عتبات عایات است که انشاالله با کمک سپاه و نیروی انتظامی آن نیز حل خواهد شد.

کد خبر 1099108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha