عاشقان حسینی مسیر امامزاده غیبی تا حمزه رضا(ع) شیروان را پیاده‌روی کردند

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: عاشقان حسینی در طرح حرم تا حرم، مسیر امامزاده غیبی(ع) تا حمزه رضا(ع) این شهرستان را پیاده طی کردند.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: همزمان با اربعین حسینی صبح امروز عاشقان حسینی در طرح حرم تا حرم به عشق و ارادت مولا و سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) مسیر امامزاده غیبی(ع) تا حمزه رضا(ع) این شهرستان را پیاده طی کردند.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان عنوان کرد: طرح حرم تا حرم مراسم جاماندگان اربعین حسینی است که با استقبال و شور فراوان مردم برگزار شد و همراه با برنامه  سخنرانی، مداحی، تعزیه خوانی و عزاداری بود.

 

 

علیپور خاطرنشان کرد: تجمع و عزاداری با شکوه عزاداران می تواند تسکینی بر دل کسانی که موفق به حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین نشدند باشد زیرا که طی سال های گذشته در برگزاری این برنامه با استقبال بسیار خوب مردم روبرو بودیم و هیئت های مذهبی به خوبی در این مراسم شرکت داشتند.

 

 

وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت اربعین حسینی 150 بسته غذایی شامل برنج، گوشت، حبوبات، ماکارونی، روغن و غیره بین 150 خانوار محروم شناسایی شده توزیع شد.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدا در مسیر حرکت، دیدار با خانواده‌ های شهدا و جانبازان و برگزاری مراسم معنوی و مذهبی از برنامه‌ های کاروان حرم تا حرم بود.

 

 

کد خبر 1099130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha