۱۶ عدد تبلت برای دانش آموزان محروم خریداری شد

سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: به تازگی ۱۶ عدد تبلت توسط بانک ملی برای دانش آموزان محروم و نیازمند شناسایی شده، خریداری و اهداء شد.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: در سال تحصیلی جدید، ۲۰ درصد دانش آموزان این شهرستان به تبلت نیاز دارند که به تازگی ۱۶ عدد تبلت توسط بانک ملی برای دانش آموزان محروم و نیازمند شناسایی شده، خریداری و اهداء شد.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان خاطرنشان کرد: همچنین قبل آغاز سال تحصیلی ۱۰۰ دستگاه لپ‌تاپ به مدیران مدارس حاشیه شهر و روستاهای این شهرستان خراسان شمالی برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند تحویل داده شد که با توجه به شرایط سخت کرونا و آموزش به صورت مجازی و حضوری این دستگاه ها کمک زیادی در امر یادگیری دروس دانش آموزان خواهد داشت.

 

نادری ضمن اشاره به اقدامات انجام شده برای مدارس شهرستان در سال تحصیلی جدید اضافه کرد: ۳۰۰ گالون چهار لیتری صابون مایع جهت رعایت بهداشت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای مدارس شهرستان خریداری و همچنین با مساعدت استانداری برای روستاهای زیر هزار نفر جمعیت مبلغ ۲۰ میلیون ریال و بالای هزار نفر ۵۰ میلیون ریال جهت خرید و تهیه اقلام بهداشتی و ماسک به حساب دهیاری ها واریز شده است.

 

وی از هزینه کرد ۴۵۰ میلیون ریال جهت تعمیرات سرویس های بهداشتی مدارس خبر داد و افزود: هزار بسته لوازم التحریر به مبلغ یک میلیارد ریال و ۱۵۰ عدد لباس فرم توسط خیرین برای دانش آموزان شهرستان تهیه شد.

 

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

کد خبر 1099140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha