اجرای  برنامه های اربعین حسینی در کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان

ناهیدی فرد، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های اربعین حسینی در سراسر کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: همزمان با اربعین حسینی با مشارکت خیرین در قالب بسته های حمایتی از نیازمندان و ایتام حمایت می شود.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: به مناسبت اربعین حسینی مراسم عزاداری حسینی و نشست های بصیرت افزایی درکانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد  همدان با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس امسال با اربعین حسینی، افزود: برنامه‌های امسال کانون‌های مساجد در هفته دفاع مقدس رنگ و بوی اربعین و ارادت به ساحت مقدس حضرت سیدالشهداء (ع) برگزار شده است.

 

وی  بیان کرد:همزمان با اربعین حسینی تعداد زیادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بسته های حمایتی و معیشتی را بین نیازمندان استان توزیع می کند.

 

ناهیدی فرد با اشاره به برگزاری محافل عزاداری و سوگواری در مساجد استان به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: محافل عزاداری و سوگواری حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان ادامه داد: علاوه بربرنامه‌هایی استانی، برنامه هایی هم در سطح ملی برای کانون‌های مساجد کشور برنامه ریزی شده که «کوله بار»، «خبرنگار اربعینم»، «پویش سلام اربعین»، سوگواره‌های «علمدار کربلا» و «ایل»، «مواکب الاتحاد»، «کتاب اربعین» و «یک دنیا اربعین» از جمله آنهاست.

 

 

کد خبر 1099172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha