برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین در سطح استان ایلام در حال برگزاری است

همزمان با روز اربعین حسینی، مراسم نمادین پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور اقشار مختلف مردم ایلام و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان اینکه برنامه پیاده روی نمادین جاماندگان اربعین حسینی در سراسر استان برگزار می شود، اظهار کرد: این برنامه امروز دوشنبه در شهرستان مهران با حضور اقشار مختلف مردم از مرکز شهر ایلام به طرف مزار شهدای گمنام این شهر برگزار شده است.

 

حجت الاسلام« محمدعلی نجفی» با بیان اینکه در شهرستان دهلران نیز این مراسم از حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) این شهر به طرف امامزاده سید اکبر(ع) از ساعت ۷ صبح آغاز شده است، تصریح کرد: برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان سیروان از مرکز شهر لومار به طرف امامزاده سیدعلی(ع) راس ساعت هفت صبح آغاز شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در شهرستان چرداول نیز برنامه پیاده روی از ساعت ۹ صبح از درمانگاه بقیه الله(عج) خیابان اصلی به طرف صحن مسجد جامع برگزار شده است، یادآور شد: این مراسم در شهرستان دره شهر نیز از ساعت ۸ صبح از مرکز شهر به طرف امامزاده سید سیف الدین(ع) با حضور اقشار مختلف مردم اجرا شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: در شهرستان ایوان نیز این برنامه از ساعت ۸ صبح از شهر زرنه به طرف امامزده حاجی حاضر و از میدان ولی عصر(عج) ایوان به سمت امامزاده سید عبدالله(ع) برگزار شده است، همچنین در شهرستان آبدانان نیز ار مسجد جامع این شهر به طرف امامزاده سید صلاح الدین محمد(ع) پیاده روی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام نجفی ابراز کرد: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان ایلام از میدان دفاع مقدس به طرف مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام و در شهرستان بدره از درب مسجد به طرف مزار شهدای گمنام و در شهرستان ملکشاهی نیز همزمان با نماز ظهر و عصیر در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پذیرایی از شرکت کنندگان در این مراسم با همکاری هیئت های مذهبی و در سطح استان فراهم شده است، ابراز کرد: این برنامه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1099177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha