افتتاح بزرگ‌ترین ایستگاه قرآنی برای آموزش قرائت صحیح در بابل عراق

موسسه قرآن کریم شعبه بابل از افتتاح بزرگ‌ترین ایستگاه قرآنی برای آموزش قرائت صحیح به زایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، موسسه قرآن کریم شعبه بابل وابسته به مجتمع علمی قرآن کریم بزرگ‌ترین ایستگاه قرآنی در عراق در چارچوب پروژه آموزش قرائت صحیح به زایران با حضور 75 استاد افتتاح کرد.

 

این ایستگاه قرآنی به آموزش قرائت سوره فاتحه، سوره های کوچک، ذکر و دعا و نماز، پاسخ به پرسش های اعتقادی و فقهی، برگزاری مسابقه های معارف قرآنی و معنوی برای زایران و برنامه «آیا می دانستید» درباره تبین آیه های قرآنی مخصوص اهل بیت(ع)، توزیع کارت های حاوی آیات و روایت ها اقدام می کند.

 

در برنامه های این ایستگاه قرآنی حافظان جوان مشارکت دارند، هدف از حضورشان ایجاد انگیزه در میان همسالان خود برای دنبال کردن راه آنهاست.

 

هزاران زایران که به سمت کربلا حرکت کردند، در این ایستگاه حضور یافتند و آموزه های قرآن کریم و اطلاعات اعتقادی و فقهی را توسط مسئولان این پروژه در بابل فراگرفتند.

 

موسسه قرآن کریم وابسته به مجتمع علمی قرآن کریم و شعب آن در استانها، خدمات قرآنی گسترده ای را در بغداد، المثنی، الدیوانیه، بابل، الهندیه و کربلای معلی در چارچوب پروژه آموزش قرائت صحیح به زایران ارایه کرده است. این پروژه مورد استقبال زیاد زایران قرار گرفته است.

کد خبر 1099185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha