اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به همت کانون شهدای صابرین

محمدی از اهدای ۳۰۰ سبد کالای معیشتی به نیازمندان به همت کانون شهدای صابرین خبر داد و گفت: این کمک ها در راستای کمک های مومنانه در روز اربعین حسینی اجرایی شد.

حسین محمدی مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای صابرین در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: همزمان با سالروز بزرگداشت اربعین حسینی، کمک های مؤمنانه در قالب طرح همدلی در بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری شهدای صابرین اجرایی شد.

وی افزود: در آستانه اربعین حسینی و در شرایطی که کرونا همچنان در اوج است؛ دستگیری از نیازمندان وظایف مهمی است که به عنوان مسلمان برعهده داریم و نباید از حال مومن غافل بمانیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای صابرین خاطر نشان کرد: این طرح و پویش های همدلی دستگیری از نیازمندان در راستای تداوم رزمایش مؤمنانه با نام و یاد امام حسین(ع) در آستانه اربعین حسینی است و کار بسیار ارزنده و پربرکتی است که امیدواریم ثمرات آن را در سطح جامعه شاهد باشیم.

محمدی از اهدای ۳۰۰ سبد کالای معیشتی به نیازمندان به همت بچه های کانون و با مشارکت پایگاه بسیج و خیرین خبر داد و گفت: این کمک ها در راستای کمک های مومنانه و با هزینه ۱۰ میلیون تومانی اجرایی شد.

وی افزود: در روز و شب  اربعین حسینی علاوه بر اجرای کمک های مومنانه ودستگیری از نیازمندان، نشست های بصیرتی و برگزاری عزاداری اربعین حسینی هم در دستور کار اعضای این کانون است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای صابرین یادآور شد: در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی و کروناقرار داریم و زندگی و معیشت بسیاری از مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه بسیار تنگ شده است و همه با هم باید برای رفع مشکلات این عزیزان تلاش کنیم.

کد خبر 1099220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha