تمام تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از مرز مهران فراهم شده است/ مرز مهران مسدود است

فتاحی با بیان اینکه مرز مهران جهت ورود زائر به کشور عراق مسدود است، گفت: تمام تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از مرز مهران فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام امروز در حاشیه سفر به مرز مهران در راستای نظارت بر برنامه های روز اربعین و بازگشت زائران به شهر مهران، ابراز کرد: تمام تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از مرز مهران فراهم شده است و تمام عوامل در آماده باش کامل هستند.

 

« الیاس فتاحی» با اشاره به اینکه از تمام زائران در بدو ورود تست کرونا و تب سنجی به عمل می آیدف گفت: زوار اربعین حسینی در برگشت، پس از خروج از مرز  با اتوبوس هایی که از قبل برای بازگشت زائران آماده شده اند به محل سکونتشان اعزام خواهند شد.

 


وی یادآور شد:  تمام عوامل مستقر در مرز اعم از نیروی انتظامی، بسیج و سپاه، هلال احمر،  عوامل بهداشتی و درمانی، دادگستری،  مرزبانی، امنیتی، قضایی،موکب داران و اقشار مختلف  مردم در حال خدمت رسانی به زائران آقا امام حسین(ع) هستند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام یادآور شد:  مرز مهران جهت ورود زائر  به کشور عراق مسدود است و از مردم شریف ایران درخواست داریم به مهران مراجعه نکنند.


وی با بیان اینکه جلسات ستاد ویژه اربعین حسینی در مرز مهران هر روز برگزار می شود، گفت: مسئولان استانی تا پایان هفته و برگشت کامل زوار در مرز مهران مستقر هستند.

 

بازدید از مرکز واکسيناسيون مهران، جلسه تسهيل برای تردد موکب داران، بازید از مرز مهران و دیدار با زائران مرزبانان نقطه صفر مرزی، بازدید از سطح شهرستان مهران سطح و  بازدید از بیمارستان امام حسین(ع)شهر مهران از جمله برنامه های سفر امروز معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به مهران بود.

کد خبر 1099230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha