تجمع جاماندگان اربعین حسینی(ع) در میدان امام(ره) انزلی

در چهلمین روز شهادت امام سوم شیعیان جهان و در اربعین حسینی (ع) عاشقان آن حضرت در میدان امام خمینی (ره) انزلی تجمع کردند و در سوگ سرور و سالار شهیدان به عزاداری پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، تجمع جاماندگان اربعین حسینی که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد با قرائت زیارت اربعین و مداحی ذاکرین اهل بیت همراه بود.

 

از برنامه های جانبی این مراسم می توان به راه اندازی موکب اربعین اشاره کرد که هدایت آن برعهده پویش سه شنبه های مهدوی(عج) بود.

 

سه شنبه های مهدوی (عج) از آذرماه سال 96 بصورت خودجوش مردمی در انزلی آغاز به کار کرد که در دو بخش فرهنگی و پذیرایی اجرا می شود.

 

در بخش پذیرایی، تعدادی از خانواده های مذهبی شهر انزلی هر سه شنبه هزینه پذیرایی را متقبل می شوند و در ساعت و زمان مشخصی از امام زمان (عج) یاد می کنند.

 

در بخش فرهنگی نیز بسته ها و محصولات فرهنگی نظیر کتاب با مضامین مختلف در اختیار گروه ها و رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قرار می گیرد.

 

موکب اربعین از غروب یکشنبه پذیرایی از جاماندگان اربعین حسینی در انزلی را آغاز کرد و تا روز سه شنبه این پذیرایی ادامه دارد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1099248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha