برگزاری پویش مجازی قرائت زیارت اربعین حسینی

شفیعی از برگزاری پویش قرائت زیارت اربعین به صورت مجازی به علت شرایط کرونایی توسط بچه های مسجد خبر داد.

سجاد شفیعی مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه اسلام در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را از اولویت های کانون برشمرد و گفت: یکی از برنامه های مناسبتی، بزرگداشت اربعین حسینی است که بخشی از برنامه های بزرگداشت این روز به صورت مجازی و بخشی نیز حضوری اجرا شد.


وی با اشاره به برنامه های مجازی بزرگداشت اربعین حسینی، افزود: امروز پویش قرائت زیارت اربعین راه اندازی شده که با مشارکت مجازی بچه های مسجد برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) بیان کرد: همچنین به صورت مجازی به نیابت از شهدای کربلا زیارت عاشورا قرائت شده و دعای هفتم صحیفه سجادیه نیز برای دفع بیماری ویروس منحوس کرونا قرائت شد.


شفیعی ادامه داد: تولید محتوا در فضای مجازی یکی دیگر از برنامه های مجازی بزرگداشت اربعین حسینی است که به همین منظور کلیپ و عکس نوشت در گروه های مجازی واتس آپ انتشاریافت.


وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون، راه اندازی ایستگاه صلواتی است که امروز در راستای راه اندازی این ایستگاه، غذای گرم و شله زرد نذری در بین عزاداران حسینی توزیع گردید.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) با اشاره به این که امسال ایام اربعین حسینی مقارن با هفته دفاع مقدس است، یادآور شد: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز یادواره شهدا به صورت خانگی برگزار شد.


شفیعی ادامه داد: از برنامه های این یادواره سخنرانی و روایت گری دوران دفاع مقدس توسط یکی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی در منزل یکی از شهدای والا مقام برگزار گردید.


وی اظهار کرد: همچنین در راستای تکریم مادران شهدا طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان شکوه مادری در هفته دفاع مقدس برگزار شده و در راستای این طرح نیز از مادران فداکار شهیدان تجلیل به عمل آمد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) در خاتمه عنوان کرد: پویش مجازی ختم قرآن کریم و زیارت عاشورا به نیابت از شهدا برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (ع) از سایر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس بود که با مشارکت بچه های مسجد اجرا شدند.

کد خبر 1099250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha