معاون رئیس جمهوری در امور ایثارگران با آیت‌الله شفیعی دیدار کرد

قاضی زاده هاشمی امروز در دومین روز از سفر خود به خوزستان با آیت‌الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» امروز (دوشنبه ۵ مهر) در دومین روز از سفر خود به خوزستان با آیت‌الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

 

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه طلبه شهید سید مرتضی شفیعی را گرامی داشت. 

 

وی همچنین یا گرامیداشت یاد و خاطره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای، بر ضرورت تداوم راه شهدا و الگوبرداری از زندگی آنها تاکید کرد.

 

«آیت‌الله سید علی شفیعی» نیز ضمن قدردانی از حضور معاون رئیس جمهوری به خوزستان و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ادامه راه این شهیدان را از رسالت‌های اصلی نظام و انقلاب برشمرد.  

 

قاضی‌ زاده هاشمی و امروز همچنین به مناسبت پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان با حضور در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

 

وی همچنین از روند ساخت مرکز فرهنگی و مذهبی سردار سرلشکر شهید حاج علی هاشمی و سرداران شهید بازدید و بر تسریع روند ساخت این مجموعه تاکید کرد.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: خوشبختانه روند ساخت این مجموعه فرهنگی و مذهبی در این مدت کوتاه مطلوب بوده و کار ساخت آن رو به اتمام است.

 

وی در ادامه از فاز اول مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کیانشهر اهواز ویژه جانبازان و ایثارگران استان بازدید و بر تکمیل فاز دوم این مجتمع تاکید کرد.

 

حضور در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران از دیگر برنامه‌های معاون رئیس‌جمهوری به خوزستان بود.

 

کد خبر 1099290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha