مهلت شرکت در جشنواره استانی استانی «عکس خبری فارس» تمدید شد

رنجبری گفت: مهلت شرکت در جشنواره استانی استانی «عکس خبری» که به پاسداشت قیام خونین و حماسه عاشورا و ایام محرم و صفر برگزار می شود تا پایان ماه صفر تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله رنجبری»، با اشاره به تمدید جشواره استانی «عکس خبری» در جمع خبرنگاران گفت: مهلت شرکت در این جشنواره استانی که به پاسداشت قیام خونین و حماسه عاشورا و ایام محرم و صفر برگزار می شود تا پایان ماه صفر تمدید شده است.

رئیس گروه سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: این جشنواره با همکاری موسسه فرهنگی هنری «نوا آفرین سرور مهر» با موضوعات مختلف از جمله عزاداری ها و آئین های سوگواری در ایام محرم با نگاه خلاقانه به واقعه عاشورا و محرم برگزار می شود.

وی اضافه کرد: عکاسان حرفه‌ ای شامل، عکاسان خبری رسمی وابسته به رسانه های نوشتاری و مجازی رسمی استان فارس می ‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و هرعکاس می تواند با حداکثر 10 اثر به صورت تک عکس در این رقابت شرکت کند و آثار می‌ تواند رنگی یا سیاه و سفید و از سال 1397 تا 1400 گرفته شده باشند.

رنجبری اعلام کرد: ویرایش عکس‌ ها باید مطابق با استانداردهای فتوژورنالیسم باشد و عکس های ارسالی نباید دارای پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، امضای عکاس یا لوگو و یا هر نشانه تصویری باشند و عکاسانی که آثارشان پذیرفته می شود باید اصل فایل خود را در تاریخ مشخص شده برای چاپ در سایز۶۰ در ۴۰ با رزولوشن ۳۰۰dpi و با ذکر منبع انتشار به دبیرخانه ارسال کنند.

وی ادامه داد: عکس‌های ارسالی بایستی دارای شرایطی همچون فرمت JPEG، ضلع بزرگ عکس‌ها 2 هزار پیکسل و با حجم زیر ۲ مگابایت ارسال شوند و اطلاعات مورد نیاز برای هر عکس باید ذکر شود و عکس ‌های ارسالی باید دارای توضیحات و زیرنویس شامل تاریخ و محل عکاسی، توضیح مختصر درباره عکس و درصورت لزوم عنوان داشته و ذکر منبع انتشار رسمی باشند.

رئیس گروه سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکید کرد: آثار به همراه فایل متنی (توضیحات عکس‌ها به ترتیب شماره عکس در یک فایل متنی) در قالب فایل zip باید به آدرس ایمیل دبیرخانه ارسال شوند و مشخصات هر شرکت‌ کننده شامل نام و نام ‌خانوادگی، تاریخ تولد، تحصیلات، نشانی دقیق پستی، کدپستی، نشانی پست الکترونیکی، شماره تلفن ثابت و همراه در یک فایل متنی به همراه آثار ارسال شوند.

وی اعلام کرد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز پس از ماه صفر برگزار خواهد شد و وب سایت دبیرخانه برای ارسال آثار به آدرس www.navaafarin.com در نظر گرفته شده است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس دبیرخانه  07136260030 - 09364401619 تماس بگیرند.

کد خبر 1099300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha