با انتقال دستاورهای شهدا به آیندگان از تحریف روایت ها جلوگیری کنیم

آیت الله فلاحتی یکی از راههای حفظ و حراست از دستاورد عظیم شهدا را انتقال رشادتهایشان به آیندگان دانست و گفت : باید ابزارهای شکوفایی ملت را به درستی منتقل کنیم در غیر اینصورت دشمن با تحریف واقعیت عزت را به ذلت تبدیل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، آیت الله «رسول فلاحتی» عصر امروز (دوشنبه، 5 مهر) در مراسم چهلم مادر شهیدان کریم بخش که بر سر مزارش در گلزار شهدای نویر برگزار شد مادران شهداء را بیدارگران امت اسلامی اعلام کرد و اظهار داشت: در مراسم شیرزنی شرکت کرده ایم که از افتخارات کشور بود، خانواده شهداء چشم و چراغ امت هستند آنها پیام عاشورا را از حضرت زینب (س) به درستی دریافت کردند و زینب(س) گونه زندگی کردند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مادران و پدران شهداء فرزندان خود را در راه پیروی از آرمانهای اسلام فدا کردند و این فدارکاری ها تا ابد ماندنی است تصریح کرد: آیندگان با گذر از مزار شهداء والدینشان آگاه خواهند شد در دل این امت چه انسانهایی زیستند و چگونه دل به بیکرانه زدند و جان خود را تقدیم راه خدا و دین نثار کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: با چه قلم و بیانی می توان این رشادتها و مجاهدتهای مجاهدان راه خدا را نشان داد. اگر امروز در کشوری زندگی می کنیم که مادران و پدرانی فرزندان خود را در راه رضای خدا به میدان جهاد می فرستند و صبر الهی را پیشه می کنند، موجب افتخار و سربلندی برای انقلاب و اسلام است.

 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در کدام دوره از تاریخ می توان کسانی را یافت که عزیزان خود را در راه خدا و در مبارزه با شیطان به جبهه های نبرد حق علیه باطل  بفرستند و خم به ابرو نیاورند، تاکید کرد: در دوره ای از تاریخ زندگی می کنیم که ملتی بصیر و آگاه دارد و این امر موجب مباهات است که مردمی داریم که از حیث فهم و دانش و معرفت از جایگاه بالایی برخور دارند.

 

وی افزود: این افتخاری بس بزرگ است که پدران و مادرانی این چنین صبور داریم اما باید از این رخداد ها درس بگیریم که چه عواملی باعث شد چنین جریان نورانی در تاریخ معاصر ما بوجود آید و چه کنیم رخدادهای نورانی از دست ما نرود و انسانهایی امین برای آیندگان باشیم.

 

«طاهره پوربخشی نویر» در سن ۸۹ سالگی به علت کهولت سن درگذشت و در جوار شهیدان ارجمندش داود و حمزه و مسلم کریم بخش به خاک سپرده شد .

کد خبر 1099364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha