دشمن از مملکت حسینی و فرهنگ عاشورایی می ترسد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن از مملکت حسینی و فرهنگ عاشورایی هراس دارد و برای تضعیف این کشور، هشت سال جنگ و ترور را برما تحمیل کرد، اما عزت حسینی این کشور را قدرت نخست جهان اسلام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۵ مهر ماه) در مراسم عزاداری اربعین سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) در یاسوج، گفت: در فرازی از زیارت اربعبن آمده که امام به اندازه ای مردم را به راه راست دعوت کرد که جای عذری برای مردم باقی نمانده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  امام حسین(ع) تمام سرمایه خود را برای مردم در راه خدا گذاشت، اظهار کرد: امام برای مردم همه اموالش را به میدان آورد تا بندگان خدا را از جهالت و نادانی نجات دهد.

 

وی یادآور شد: امام از پدر و مادر انسان دلسوز تر بوده و اگر جایی لازم باشد، امام برای انسانها و مردم جان خواهد داد تا به مردم به راه حق و بهشت بروند .

 

آیت الله حسینی ابراز داشت: در محرم الحرام و روز عاشورا امام (ع) فرزند برومندش حضرت علی اکبر(ع) جوان رشیدی همچون حضرت قاسم(ع) و برادر رشیدش قمر بنی هاشم(ع) را برای انسان ها فدا کرد تا بشریت به سمت هدایت بروند.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در عاشورا حضرت زینب (س) آن همه رنج کشید برای بشریت نه برای خود، دنیا و شهرت تا مردم راه آزادگی را یاد بگیرند.

 

وی قیام امام حسین(ع) را برای اصلاح انسان ها دانست و افزود: انسان هایی که اگر مسیر اسلام و پیامبر اکرم (ص) را طی و سنت نبوی را اجرا نکنند، قطعا به عذاب سخت، دشوار و مهلک در دنیا و آخرت روبه رو خواهند شد.
 

آیت الله حسینی در ادامه، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری مدعی حقوق بشر شده اند و برای بشر دلسوزی می کنند، اما دلسوزی آنها حکیمانه نیست، بلکه جاهلانه است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حکومت غرب و طاغوت خبیث وقتی فساد، فحشا و نسل کشی را ترویج می کنند و وقتی غیرت را از انسان ها دور می کنند به معنی این است که دروازه های دوزخ را بر بشریت باز کرده اند، گفت: این ظلم بر بشریت است، بشری که می تواند به خدا برسد به شیطان می رسد و به عذابی سخت دچار خواهد شد.

 

وی سید الشهدا (ع) را عَلَم هدایت به سمت بهشت دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از شعار کربلا و شعار عاشورایی، انقلاب اسلامی فرزند عاشورا و ایران اسلامی کشور ابا عبدالله (ع) است .

 

آیت الله حسینی به ظلم دوران پهلوی به فرهنگ عاشورا و مردم عزادار اشاره کرد و یادآور شد: کسی در زمان طاغوت بر این کشور حاکم شد که شعارهای دینی را بر زمین می زد و به گونه ای پیش می رفت که کشور شیعه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حاکمیتی داشته باشد که مربوط به بهائیت بود.

 
امام جمعه یاسوج گفت: در دوران پهلوی خائن نزدیک بود که بهائیان بر این کشور مسلط شوند و وقتی امام راحل این خیانت ها و حکومت طاغوت را دیدند که رو در روی اسلام ایستاده اند قیام کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم ما از عاشورا درس گرفته بودند و با لبیک امام راحل به میدان آمدند و انقلاب اسلامی را به سرانجام رساندند.

 

آیت الله حسینی افزود: دشمن از مملکت حسینی و فرهنگ عاشورایی هراس دارد و برای تضعیف این کشور، هشت سال جنگ و ترور را برما تحمیل کرد، اما عزت حسینی این کشور را قدرت نخست جهان اسلام کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: امروز عزت حسینی و نَفس عاشورا ما را قدرت جهان کرده و اگر امروز نفت کش های ما به لبنان می رسد و ناگروه ما در اقیانوس ها با عزت مانور می دهد، نشان از شکست خفت بار آمریکا است .

 

وی با اشاره به اینکه امروز نشان ولایت مداری این مردم عزت، آبرو و قدرت برتر در اوج تحریم ها است، گفت: نظام اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا، به این کشور شرافت و عزت بخشیده است.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: کشوری که تا دیروز مستعمره انگلیس و آمریکا بود و شاه بی غیرتش گوش به فرمان آمریکا بود امروز به منزله انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا قدرت جهانی شده و آمریکا از او بیم و هراس دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ما با اختیار تام در این کره خاکی می گوییم ما ایرانی هستیم و به ایرانی بودن خود افتخار می کنیم که همه این عزت برگرفته از عاشورای حسینی است.

کد خبر 1099381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha