منطقه آزاد اروند می‌تواند در جمع شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد شهید حضور داشته باشد

مولوی با بیان اینکه منطقه آزاد اروند فرصت بسیار مناسبی برای حضور در جمع شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد شهید دارد گفت: شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد شهید در آبادان و خرمشهر برای رفع مشکل اشتغال و مسکن به خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران خدمات ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید محمد مولوی» شامگاه (دوشنبه 5 مهر) در آئین امضای تفاهم نامه فی مابین سازمان منطقه آزاد اروند و بنیاد شهید و امور ایثارگران که با حضور معاون رئیس جمهوری در امور ایثارگران برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان، با بیان اینکه معنی دفاع مقدس از خانواده شهدا نشات می‌گیرد اظهار کرد: متاسفانه خانواده‌ها معظم و معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران در منطقه ثروتمند اروند با مشکلات زیاد و عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند که شایسته نیست.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه خدمات توسط شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد شهید در آبادان و خرمشهر برای رفع مشکل اشتغال و مسکن به خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران شد و افزود: منطقه آزاد اروند دارای فرصتی بسیار مناسب برای حضور در جمع شرکت زیرمجموعه بنیاد شهید است.

 

وی تصریح کرد: شرکت‌ های زیر مجموعه بنیاد شهید می ‌توانند به دولت مستمری دهند، البته درآمد این شرکت‌ها باید بررسی و مشخص شود چه مقدار به خانواده شهدا سرویس دهی شده است.

 

مولوی بر لزوم توجه ویژه و جدی به آبادان و خرمشهر توسط دولتمردان تاکید کرد و ادامه داد: نقطه به نقطه منطقه آزاد اروند با خون شهدا مزین شده اما هیچ گاه این منطقه مورد توجه قرار نگرفته است.

 

وی با بیان اینکه می بایست مدیریت در منطقه آزاد اروند ساماندهی و یکپارچه شود یاد آور شد: این منطقه همه چیز دارد اما همچنان در فقر و فلاکت غرق است.

 

کد خبر 1099415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha