گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی تاثیرگذار است

سردار کشاورز با بیان اینکه هر اندازه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیشتر و گسترده‌تر شود، مشکلات و ناهنجاری‌ها کمتر خواهد شد گفت: دفاع مقدس جزیی از هویت ملت ماست و تکلیف داریم که از این سرمایه معنوی و میراث پرافتخار به‌ خوبی حفاظت و حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار یدالله کشاورز» شب گذشته در دیدار با خانواده معظم شهیدان عبدالامیر و عبدالعزیز بچاری در خرمشهر، با بیان اینکه شهدا دست چین و گلچین درگاه خداوند متعال هستند اظهار کرد: شهدای والامقاوم انسان های وارسته و شایسته ای هستند که شهادت و حیات اخروی را بر زندگی در این دنیا ترجیح دادند.

 

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: نام و یاد شهدا برای همیشه در تاریخ جاویدان است چرا که شهادت در راه خدا و وطن لیاقت می خواهد و هرکسی به این لیاقت دست نمی یابد.

 

وی با اشاره به اینکه روحیه شهادت طلبی و ایثارگری همچنان در خون ایرانی‌ها جاری است تصریح کرد: آرامش و امنیت امروز کشور حاصل ایثار و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

 

سردار کشاورز همچنین در دیدار با خانواده «شهید مدافع حرم عسکری فرد» در آبادان، این شهید والامقام را یکی از بندگان صالح خداوند دانست و عنوان کرد: شهید عسکری فرد در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) جانفشانی و ایثار کرد تا داعش خبیث نتوانند به حرم بی بی زینب (س) جسارت کند.

 

وی خطاب به همسر این شهید والامقام تاکید کرد: اجر تربیت فرزندان شهید با تفکر ولایی و ارزشی کمتر از شهادت نیست.

 

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) بوشهر با بیان اینکه هر اندازه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیشتر و گسترده‌تر شود، مشکلات و ناهنجاری‌ها کمتر خواهد شد اذعان کرد: پرداختن به این موضوع ارزشی ذکر نام کسانی است که با ایمان قوی خود، پشت به مقامات و خواسته‌های دنیوی زدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

 

وی صحبت از دفاع مقدس و مقام شامخ شهدا را بسیار دشوار خواند و بیان کرد: دفاع مقدس جزیی از هویت ملت ماست و ما تکلیف داریم که از سرمایه معنوی و میراث پرافتخار دفاع مقدس به‌ خوبی حفاظت و حمایت کرده و آن را تقویت کنیم.

 

کد خبر 1099527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha