معرفی کتب مهدویت در بین اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: در جهت ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه بویژه در میان نسل جوان ، کتب مهدویت در بین اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت و نماز گزاران مسجد النبی (ص) معرفی می شود.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان  به تلاش در جهت ترویج و تقویت فرهنگ مهدویت و انتظار در کانون فرهنگی و هنری بعثت اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار از نیازهای مهم و ضروری جامعه اسلامی است .

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: شناخت معارف و فرهنگ مهدوی از ضرورت های تردیدناپذیر عصر ما است که اگر این ضرورت به خوبی درک شود و به وجوه مختلف آن به طور شایسته پرداخته شود و این موضوع برای همگان به ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین گردد، برکات فراوانی را نصیب جامعه اسلامی ما می‌سازد.

 

وی ادامه داد: در عصر حاضر شور و شوق انتظار حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) گسترش یافته و اشتیاق شناخت آخرین حجت خدا و زمینه های ظهورش در میان اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دامن گسترده است.

 

خدابخشیان در ادامه به  پویش جا ماندگان اربعین اشاره کرد و گفت: اعضای کانون به  همراه هم استانی های خود در روز اربعین از امامزاده اسماعیل به سمت حیقوق نبی تویسرکان پیاده رویی کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان بیان کرد: اقامه نماز ظهر و قرائت زیارت اربعین از دیگر برنامه های روز اربعین بود.

 

وی اظهار داشت: همچنین با همت خیران و اعضای کانون چندین راس گوسفند در جهت کمک به نیازمندان و اجرای کمک های مومنانه ذبح شده است.

کد خبر 1099554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha