موج بازگشت زائران اربعین حسینی از امروز

حیدری، گفت: ‍ موج بازگشت زائران اربعین حسینی از طریق مرز مهران به صورت زمینی از بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ششم مهرماه آغاز می‌شود.

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه محورهای استان کرمانشاه در مسیر تردد زائران حسینی قرار دارد، هماهنگی‌های لازم با تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی در جاده‌ها انجام شده است.

 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در حاشیه مسیر تردد زائران مستقر شده و پلیس راه با استفاده از توان صددرصدی و به کارگیری تمامی امکانات خود تا پایان بازگشت زائران در قالب یک صد تیم به صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها فعال است.

 

وی خاطر نشان کرد: پلیس راه استان کرمانشاه با هدفمند کردن فعالیت‌های مربوطه در راستای ایمن‌سازی جاده‌های در مسیر بازگشت زائران گام برداشته و همشهریانی که نسبت به برپایی موکب‌های اربعین در جاده‌ها اقدام کردند، باید به نکات ایمنی و فاصله مناسب از جاده توجه کنند.

 

حیدری تصریح کرد: زائران در هنگام بازگشت از مراسم اربعین از سرعت، عجله و شتاب بپرهیزند و زائران اربعین حسینی باید در محل‌های استراحت با فاصله مناسب از جاده مستقر شده و در پارکینگ‌های مناسب خودروهای خود را پارک کندتا دچار مشکل و حوادث نشوند و سلامت به مقصد برسند .

کد خبر 1099585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha