برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس از سوی بسیج ادارات آران و بیدگل

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از بسیجیان ادارات و کارکنان شبکه بهداشت و درمان در سالن شهید استادی آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم بزرگداشت این مناسبت، با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از بسیجیان ادارات شهرستان آران و بیدگل در سالن شهید استادی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و و تسلیت ایام سوگواری اربعین اباعبدالله الحسین(ع)گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید کسانی که در راه خدا به شهادت رسیدند، این ها مردگان نیستند، بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می گیرند.

 

سرهنگ حسن فخرل افزود: شهیدان با اخلاص، هستی خود را به پیشگاه خداوند دادند و هر آن چه نزد خداست باقی است و آن چه پیش ماست از بین رفتنی است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل هم در این مراسم گفت: کسانی که جان خود را در طبق اخلاص تقدیم کرده و با خدا معامله می کنند، زنده هستند و جاودانه باقی می مانند.


دکتر اعظم باقری افزود: فداکاری های امروزِ کادر بهداشت و درمانِ کشور در سنگر سلامت ، ادامه دهنده همان رشادت های جوانان انقلابی دوران دفاع مقدس است.

 

این مراسم با مدیحه سرایی و نوحه خوانی مداح الهل بیت(ع) حاج اصغر سرکار در وصف حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش به پایان رسید.

 

این مراسم با هماهنگی حوزه بسیج کارمندی شهید باهنر ، پایگاه بسیج برادران و خواهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد. 

کد خبر 1099586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha