استقرار ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس و یک رام قطاردر مرز شلمچه

حیدری از استقرار ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس و یک رام قطار ۵۰۰ برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی شلمچه خبر داد.

«محمد حیدری» ظهر امروز (سه شنبه ۶ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از استقرار یکصد دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای جابه‌جایی زائران در مرز شلمچه خبر داد و اظهار کرد: ۵۰ اتوبوس درون شهری، ۳۰ دستگاه اتوبوس برون شهری و ۲۰ مینی بوس از سراسر استان خوزستان در مرز شلمچه مستقر شده اند تا زائران بازگشتی از سفر اربعین را به مناطق مختلف درون و برون استانی منتقل کنند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با اشاره به استقرار یک رام قطار در نقطه سفر مرزی شلمچه افزود: همچنین با همکاری راه آهن یک رام قطار با ظرفیت ۵۰۰ صندلی از مرز شلمچه تا خرمشهر راه اندازی شده ضمن اینکه یک رام قطار نیز زائران کربلا را از خرمشهر تا اهواز جا به جا می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه ۱۰ دستگاه آمبولانس در مرز شلمچه مستقر شده است تصریح کرد: پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در نزدیکی نقطه صفر مرزی به منظور خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی مستقر هستند.

 

حیدری همچنین از استقرار مواکب اربعین حسنی و ارائه خدمات به زائران در بازگشت از سفر عتبات عالیات در مرز شلمچه خبر داد و اضافه کرد:‌ موکب‌ها نیز با استقرار در مسیر بازگشت زائران با ارائه سه وعده غذا در  شبانه روز همچنین ارائه میان وعده به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

 

وی همچنان بر بسته بودن مرز برای عبور زائران به کشور عراق تاکید کرد و ادامه داد: با تمهیداتی که در مرز شلمچه در نظر گرفته شده بازگشت زائران روان است و زائران به راحتی مسیر بازگشت به شهر‌های خود را طی می‌کنند.

 

فرماندار ویژه خرمشهر یاد آور شد: خوشبختانه با همکاری و هماهنگی بین بخشی، تمامی امکانات لازم از سراسر استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین در مسیر بازگشت در مرز شلمچه مهیا شده است.

 

کد خبر 1099614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha