شهدا مصداق قهرمانان واقعی جامعه هستند

امام جمعه موقت آران و بیدگل گفت: نسل امروز برای سبک زندگی خود به الگوهای راستین و قهرمانان واقعی نیازمند است و شهدا مصداق قهرمانان واقعی جامعه هستند.

حجت الاسلام کرامتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: نسل امروز برای سبک زندگی خود به الگوهای راستین و قهرمانان واقعی نیازمند است و شهدا مصداق قهرمانان واقعی جامعه هستند.

 

امام جمعه موقت آران و بیدگل افزود: یقیناً نسل امروز به ویژه جوانان با عمل به سبک و سیره زندگی شهدای عزیزمان تحول در زندگی خود و جامعه ایجاد خواهند کرد و  بر این اساس بر همه ملت غیور ایران اسلامی به ویژه مسئولان این مرز و بوم لازم است که در زمینه نکوداشت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از پیش کوشا باشند.

 

حجت الاسلام کرامتی ادامه داد: ما در دفاع مقدس قدرت ایران را به ابرقدرت ها نشان دادیم تا دیگر جرأت حمله به ایران را نداشته باشند بنابراین باید در همه زمان ها و همه حال قدردان مجاهدت رزمندگان و جانبازان و ایثارگران و آزادگان و خانواده های آنان باشیم. 

 

این مبلغ دینی با تسلیت اربعین حسینی تاکید کرد: حقیقتا زیبایی های حادثه عاشورا و کربلا جامعیتی دارد که این جامعیت در وقایع و اتفاقات دیگر کمتر دیده می شود.


حجت الاسلام کرامتی افزود: عزاداران حضرت سید الشهداء علیه السلام درس ایثار و گذشت، شجاعت و غیرت، شهادت طلبی و ذلت نپذیرفتن را از مکتب اهل بیت، امام حسین (ع) و یاران باوفایش آموختند./

کد خبر 1099650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha