برگزاری مسابقه کتابخوانی «همه با هم کتاب بخوانیم» و مسابقه استانی «ستارگان درخشان» در فارس

نداف گفت: مسابقه کتابخوانی «همه با هم کتاب بخوانیم» و مسابقه استانی «ستارگان درخشان» به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمدرضا نداف»، از برگزاری مسابقه کتابخوانی «همه با هم کتاب بخوانیم» و مسابقه استانی «ستارگان درخشان» خبر داد و گفت: این 2 مسابقه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس افزود: شرکت کنندگان این مسابقات می توانند برای دریافت سئوالات به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس مراجعه کند و مهلت شرکت این مسابقه های فرهنگی تا شنبه 10 مهر است و نتایج مسابقات نیز ۱۲ مهر اعلام خواهد شد.

وی اعلام کرد: به ۱۵ نفر از شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح به سئوالات بدهند هدایای نقدی اهدا می شود و علاقمندان می توانند با مطالعه فایل pdf کتاب گزینه صحیح سئوال را به ترتیب و بدون فاصله و پشت سر هم در قالب یک عدد ۱۵ رقمی از چپ به راست به سامانه پیام کوتاه 50005708625073 ارسال کنند و شماره نیز 09035924167 تلفن دبیرخانه این مسابقات در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1099672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha