شهید ولایتی‌فر پرورش‌یافته مکتب سیدالشهداء (ع) بود

حجت‌الاسلام همت‌پور گفت: پرورش‌یافته مکتب سیدالشهداء (ع) بود و این آموزه‌ها را از طریق حضور مستمر در جلسات قرآن، حلقه‌های صالحین، ارتباط با روحانیت، مطالعات دینی و زندگی شهدا در مسجد و دعای خیر والدین در حق او آموخت.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: شهید حسین ولایتی‌فر از جوانان مسجد حضرت مهدی (عج) شهرستان دزفول بود که در حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز توسط تروریست‌های کور دل به شهادت رسید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: از ویژگی‌های این شهید والامقام بصیرت و ولایتمداری است که حتی سال‌ها قبل از شهادت در حرم امام رضا (ع) خبر شهادت خود را به دوستانش می‌دهد که کلیپ آن موجود است.

 

وی اضافه کرد: آنچه در خصوص شهید ولایتی‌فر قابل ذکر است اینکه ایشان پرورش‌یافته مکتب سیدالشهداء (ع) بود و این آموزه‌ها را از طریق حضور مستمر در جلسات قرآن، حلقه‌های صالحین، ارتباط با روحانیت، مطالعات دینی و زندگی شهدا در مسجد و دعای خیر والدین در حق او آموخت.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور تصریح کرد: در این چند سال پدر و مادر شهید هر شب ساعت ۱۰ شب در کنار مزار شهید ولایتی حاضر می‌شوند و این حرکت آگاهانه والدین شهید باعث یک حرکت فرهنگی و خور سایر جوانان در کنار مزار مطهر شهید شده است.

 

وی در پایان یاد آور شد: برگزاری یادواره و حضور در منازل شهداء از سوی کانون‌های مساجد یک موهبت الهی و افتخار و از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است که جوانان با اینکه امام راحل و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند اما همواره در آن مسیر حرکت کرده و نتیجه آن برخی اوقات به دست آوردن بالاترین مقام، یعنی شهادت فی سبیل الله است.

 

کد خبر 1099732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha