نفوذ فرهنگ‌های غربی در میان جوانان ریشه کن شود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: استکبار جهانی و کشورهای غربی اعمال و اخلاق جوانان ما را هدف قرار داده‌اند لذا باید همه ما در برابر نفوذ تهاجم فرهنگی کشورهای غربی متحد شویم و ریشه های این نفوذ را خشک کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین رفیع پور تهرانی استاد حوزه و دانشگاه در بزرگداشت مقام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) همایش سبط النبی(ع) اظهار کرد: محبت به اهل بیت در میان برادران اهل سنت از اهل تشیع بیشتر نباشد کمتر نیست و این تقارب و اتحاد بین مذاهب اسلامی تحکیم شده است.

 

استاد حوزه و دانشگاه  با بیان اینکه امام حسین(ع) میان مسلمانان فرد بازر و افضل است، افزود: اهل سنت هم همانند اهل تشیع به کربلا مشرف می‌شوند و از فضیلت‌های امام حسین بهره‌‌مند می‌شوند که این یک سرمایه بزرگ است و باید این فضایل بیشتر ترویج شود.

 

وی به فرموده پیامبر بزرگ اسلام اشاره کرد و گفت: خداوندا من حسن و حسین را دوست دارم وتو هم آنها را دوست بدار.

 

حجت الاسلام رفیعی پور تهرانی یکی از هدف‌های قیام و نهضت امام حسین را امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: بیشتر محرمات و واجبات بین اهل سنت و تشیع مشترک است و این اشتراکات زیاد باعث تقویت امت اسلامی می شود.

 

وی سیره حضرت علی بن ابی طالب را در میان مسلمانان مورد اعتنا و قبول برشمرد و گفت: سیره حضرت علی تنها برای شیعه نیست بلکه برای برادران اهل سنت هم مهم و ارزشمند و مورد استناد است و در میان همه مسلمانان یک سیره افضل است.

 

وی با اشاره به اینکه بیگانگان با تهاجم فرهنگی به دنبال مخدوش کردن اخلاق و اعمال جوانان ما هستند، تاکید کرد: همه ما باید با یک برنامه عملی و کاربردی در برابر این نفوذها تعامل و همکاری داشته باشیم تا بتوانیم به شیوه درست تهجام فرهنگی کشورهای غربی را ریشه کن کنیم.

 

وی با بیان اینکه مشکلات فرهنگی را باید با روش‌های فرهنگی برطرف کرد، افزود: مشکلات و منکرات را شناسایی کنیم تا با شیوه درست و اصولی این مشکلات را بر سر راه جوانان برداریم.

 

کد خبر 1099736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha