هم نوایی با زائران اربعین از توزیع نان صلواتی تا برپایی موکب امام رضایی ها

ولی تبار گفت: امسال خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر با برپایی موکب امام رضایی ها همزمان با روز اربعین حسینی در نقاط مختلف این شهرستان از عزاداران حسینی و جاماندگان اربعین پذیرایی کردند.

«شجاع ولی تبار»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با بیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر در با تمام توان در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا (ع) فعال هستند و از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین در مناسبت های مختلف به ویژه ایام منتسب به ائمه اطهار(ع) دریغ نمی کنند، اظهار کرد: به همت کانون موضوعی خدمت رضوی ایثار و شهادت بابلسر در شب اربعین حضرت امام حسین (ع) تعداد ۴۸۰ عدد نان صلواتی به ارزش ریالی چهار میلیون و ۸۰۰ هزار ریال معادل ۴۸۰هزارتومان بین نیازمندان و مردم منطقه توزیع شد .

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر در ادامه از برپایی موکب امام رضا (ع) همزمان با روز اربعین حسینی خبر داد و افزود: به منظور استقبال و  پذیرایی از عزاداران حسینی و راهپیمایان اربعینی، توسط خادمیاران کانون محلی خدمت رضوی روستای باقرتنگه از بخش مرکزی شهرستان بابلسر و همراهی مردم در روستای مذکور این موکب برپا شد و از عزاداران و رهگذران پذیرایی بعمل آمد .


 

 


ولی تبار اضافه کرد: این موکب به همت کانون محلی خدمت رضوی شهرک المهدی (عج) بابلسر و همراهی خادمیاران عزیز، به منظور پذیرایی از زائرين امام حسین (ع) که مسیر بلوار شهدا روستای اجاکسر به مقصد امامزاده ابراهیم (ع) را طی می کردند، برپا شد و  با هزینه شخصی خود خادمیاران  از جاماندگان اربعین پذیرایی شد.


 


 

وی از توزیع غذای گرم به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی خبر داد و گفت: از سوی ‌کانون محلی خدمت رضوی شهرک از بخش مرکزی بابلسر تعداد ۲۰۰ عدد به ارزش هر پرس غذا ۲۰ هزارتومان تهیه و در بین نیازمندان و مردم منطقه توزیع شده است.



کد خبر 1099741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha