همکاری هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی در انجام عملیات تب‌سنجی وغربالگری زائران

خدادادی از همکاری جمعیت هلال احمر خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی آبادان جهت انجام عملیات تب سنجی وغربالگری زائران حسینی رد مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» ظهر امروز (سه‌شنبه 6 مهر) در جمع خبرنگاران، با اشاره به بازگشت تدریجی زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی به میهن اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این جمعیت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن استقرار تیم‌های امدادی در نقطه صفر مرزی شلمچه، غربالگری و انجام تست تشخیصی ابتلا به کرونا زائرینی که قصد ورود به کشور را دارند بر عهده گرفته است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: این عملیات در دو بخش تب سنجی و انجام تست های تشخیصی در حال انجام است.

 

وی با اشاره به تردد بالای زائران نیز از این پایانه مرزی بیان کرد: به منظور تسریع در کار و جلوگیری از ازدحام جمعیت ۱۰ ایستگاه در مرز راه اندازی شده که به صورت شبانه‌روزی و همزمان به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

 

خدادادی با توصیه به رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی به بازگشتگان از این سفر معنوی، از زائران خواست به ویژه در هنگام ورود به کشور و مراجعه به ایستگاه های غربالگری ضمن رعایت فاصله گذاری فردی، سعه صدر به خرج دهند .

 

کد خبر 1099746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha