پایگاه های اورژانس برای خدمت رسانی به زائران به حالت آماده باش درآمدند

یزدانی گفت: آماده باش ایستگاه های اورژانس پیرامون حرم مطهر رضوی، برای خدمت رسانی به زائران در دهه شفاعت و روزهای پایانی ماه صفر و توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله مهمترین برنامه های اورژانس ۱۱۵ در این ایام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی یزدانی» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استقرار اتوبوس آمبولانس، آماده باش آمبولانس های مسیرهای منتهی به حرم رضوی و امداد هوایی از دیگر خدماتی است که در دهه شفاعت برای خدمت رسانی به زائران انجام می شود، گفت: علاوه براین کارشناس اورژانس پیش بیمارستانی در مرکز کنترل ترافیک و راهوری برای هدایت آمبولانس به نزدیکترین مسیر برای خدمت رسانی حضور دارد.

 

رئیس اورژانس ۱۱۵ مشهد خاطرنشان کرد: کارشناس اورژانس پیش بیمارستانی در اتاق بحران مشهد حضور دارد و مرکز فرماندهی ارتباطات و عملیات نیز در این زمان فعال می باشد؛ همچنین ارتباط نزدیکی برای خدمت رسانی به بیماران احتمالی با MCMC انجام شده است.

 

یزدانی تصریح کرد: تعامل با بیمارستانهای خصوصی و دولتی اطراف حرم مطهر رضوی برای پذیرش سریع بیمار و تعیین سیستم نظارتی در حوزه برای اگاهی از استقرار آمبولانس ها و روند ارایه خدمت از دیگر اقدامات در این ایام است.

 

وی بیان کرد: توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی به زائران و عزاداران دهه شفاعت و روزهای پایانی ماه صفر از دیگر خدماتی است که در این ایام به عموم مردم ارایه می شود.

کد خبر 1099747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha