امام خمینی (ره) پرورش دهنده فرهنگ ایثار و شهادت بود

حجت الاسلام معصومی امام خمینی (ره) را پرورش دهنده فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: مقام معظم رهبری انتظارات خویش را از جوانان و نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان در سه واژه تهذیب، تحصیل و ورزش خلاصه نموده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «حسین معصومی» امروز(۶ مهر) در آئین نواختن زنگ ایثار و مقاومت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه دو هزار و ۱۰۰ شهید دانش آموز و ۱۲۴ معلم شهید استان، امام خمینی (ره) را پرورش دهنده فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) انتظارات خویش را از جوانان و نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان در سه واژه تهذیب، تحصیل و ورزش خلاصه نموده اند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به سه مرحله زندگی شهدا گفت: شهدا در مرحله اول در جامعه و همراه مردم زندگی می کنند، در مرحله دوم خویش را خالص و در مرحله سوم به لقاء می رسند.

 

وی با اشاره به اهتمام ویژه معلمین به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان در ایام دفاع مقدس گفت: معلمین در ایام دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل مدارس را برپا نمودند تا دانش آموزان به تحصیل خویش ادامه دهند و افرادی مفید برای جامعه خوبش گردند.

 

حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه مدارس شاهد بایستی نقش الگویی داشته باشند و ارزنده ترین دانش آموزان را تربیت نمایند گفت: دانش آموزان عزیز باید ابتدا اهداف خویش را مشخص نموده برای دستیابی به آن برنامه ریزی کرده و در نهایت برای اجرایی ساختن آن برنامه ها تلاش نمایند.

کد خبر 1099751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha