برگزیدگان سوگواره شعر عاشورایی «سجاده سبز» معرفی شدند

سوگواره منطقه ای شعر عاشورایی«سجاده سبز» که به همت موسسه فرهنگی میرداماد برگزار شد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، فراخوان شعر عاشورایی منطقه ای از اوایل خرداد 1400 با توجه به شیوع کرونا از طریق فضای مجازی، سایت موسسه، تماس های تلفنی با مسئولان انجمن های شعر استان ها و شاعران استان ها انجام شد.

 

در پایان بیش از 280 اثر از استان های شمالی؛ گلستان، گیلان، مازندران، خراسان شمالی و سمنان به دبیرخانه مجمع شعرا اهل بیت(علیهم السلام) موسسه فرهنگی میرداماد رسید و از بین آثار رسیده منتخبین انتخاب شدند.

 

آثار قاسم بای از استان گلستان، آرش پورعلیزاده، مریم پیله ور، ثمین سهرابی و رضا نیکوکار از استان گیلان، مصطفی توفیقی از استان خراسان شمالی و شکیبا غفاریان از استان سمنان از سوی داوران به عنوان آثار منتخب این فراخوان انتخاب شدند.


گفتنی است، برنامه «سلام برحسین» که از رادیو گلستان پخش می شود، در ایام اربعین حسینی با برندگان ارتباط رادیویی داشت و شاعران به معرفی آثار و خواندن شعر پرداختند.


شایان ذکر است، کتابی از آثار رسیده به این فراخوان منتشر خواهد شد و در اختیار علاقه مندان به شعر و ادب و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر 1099753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha