وکیل دوله از جنس انقلاب نباشیم

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با دوستانی که از تفکر و دایره انقلاب خارج شوند، تعارف نداریم، گفت: وکیل دوله از جنس انقلاب نباشیم و اگر دوستان انقلابی به خوبی با مردم عمل‌نکردند با آنها تعارف نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، وزیر کشور امروز (۶ مهر ماه) به منظور تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر یاسوج شد.

 

هم اکنون آئین تکریم و معارفه نخستین استاندار دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان ارشد کشوری و استانی آغاز شد.

 

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این آئین با تذکر به وزیر کشور گفت: آقای وزیر کشور و آقای استاندار هیچ بهانه برای مجلس انقلابی و قوه قضایی برای کار نکردن وجود ندارد، ما کسانی بودیم که معتقد بودیم مجلس قبل، ظرف ۲۰ دقیقه  برجام را تصویب کرد اما مجلس فعلی یک دست انقلابی است بنابراین مردم رصد می کنند که این سه قوه چه اقدامی برای مردم انجام خواهند داد.

 

«سید ناصر حسینی پور» با بیان اینکه با دوستانی که از تفکر و دایره انقلاب خارج شوند، تعارف نداریم، گفت: وکیل دوله از جنس انقلاب نباشیم و اگر دوستان انقلابی به خوبی با مردم عمل‌نکردند با آنها تعارف نخواهیم داشت.

 

وی افزود: استان دارای ظرفیت های فراوان است اما نبود مدیریت عالمانه سبب هدر رفت منابع شده است، گفت: جنگل های مختلفی به عنوان ظرفیت وجود دارد اما دچار آتش می شود، ظرفیت های فراوان نیروی انسانی داریم اما به علت اینکه در حاکمیت دیده نمی شوند از آنها استفاده نمی شود، سهم بالای بیکاری وجود دارد و در شهرستان گچساران بیش از ۸۰ درصد نیروی غیر بومی وجود دارد، هر چند غریبه کش نیستیم و حداقل ۱۰ الی ۲۰ درصد نیروی غیر بومی جذب شود.

 

حسینی پور با بیان اینکه استاندار استان مستقل است و حرف ها را می شوند و اما آن گونه که تشخیص دهد عمل‌ می کند، گفت: نمایندگان کار قانون گذاری دارند و مسائل به ما منعکس می شود ما وظیفه قانون گذاری داریم اما مسئول رسیدگی به آب و نان مردم را در تمام ادارات را داریم و استاندار را کمک خواهیم کرد و به دنبال سهم خواهی نیستیم.

 

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار منطقه دیشموک، زیلایی و بهره عنا را با یک چشم نگاه می کند گفت: آقای وزیر کشور، کلانتری فردی با تقوا هستند، ثابت کنید کسانی که متعهد و متعبد هستند جایگاه دارند و نمایندگان درخواست دارند از وی حمایت کنید.

کد خبر 1099781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha