بسیاری از مدیران جهادی امروز تربیت شده سازمان جهاد هستند 

حجت الاسلام میثم تارم گفت: بسیاری از مدیران جهادی امروز، تربیت شده سازمان جهاد هستند و برای تسریع پیشرفت کشور نیازمند احیای کارکردها و خصایص این نهاد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۶ مهرماه یادواره شهدا و هجدهمین همایش سنگرسازان بی سنگر در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «میثم تارم» در این یادواره شهدا و همایش، گفت: در میان نهادهای مقدسی که در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته هیچ نهادی به سپاه پاسداران و جهاد سازندگی نمی‌رسد.


امام جمعه جیرفت افزود: در ابتدای انقلاب، سپاه بیشتر در حوزه امنیتی و سازمان جهاد در حوزه‌ بسیار گسترده فرهنگی، آموزشی، تربیتی و عمرانی از کشاورزی تا برق رسانی، آبرسانی، جاده و خانه سازی و کارهایی که امروزه توسط چندین وزارتخانه گستره انجام می‌شود فعالیت داشت.


وی ابراز کرد: سازمان جهاد فارغ از قید زمان، مکان و مادیات، مخلصانه و افسانه‌گونه در خدمت انقلاب اسلامی بوده است.


حجت الاسلام تارم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب ما را به مطالعه دهه ۶۰ ارجاع می‌دهند چرا که دوران خدمات و اقدامات جهادی و انقلابی بود و جهادگران سازمان جهاد کشاورزی در آن نقش بسزایی داشتند.


وی بیان کرد: سازمان جهاد، در بسیاری جهات معجزه آفرید اما این سازمان با بی‌تدبیری در سال ۱۳۷۹ جوان مرگ شد و امروزه ضرورت دارد همان روحیه احیا شود.


حجت الاسلام تارم عنوان کرد: بسیاری از مدیران جهادی امروز، تربیت شده سازمان جهاد هستند و برای تسریع پیشرفت کشور نیازمند احیای کارکردها و خصایص این نهاد هستیم.


امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: اگر اقدامات جهاد در دفاع مقدس نبود، بسیاری از عملیات های مهم ناکام می‌ماند چرا که ایجاد زیرساخت‌ها را با کار بی‌وقفه عهده‌دار بودند.


وی عنوان کرد: امیدواریم نظام مقدس جمهوری اسلامی به مدیریت جهادی جهاد سازندگی بیشتر اهمیت دهد و پژوهشگران با استخراج اصول مدیریتی این نهاد آن را برای مدیران تبیین و در مدیریت کشور بکارگیری شود.

 

دفاع مقدس برگرفته از مکتب سیدالشهداء (ع) است

 

حجت الاسلام «سید بهروز حسینی» در یادواره شهدا و هجدهمین همایش سنگرسازان بی سنگر، گفت: دفاع مقدس برگرفته از مکتب سید الشهداء (ع) است.


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ابراز کرد: ایمان به خدا، مدیریت جامع و دقیق از مهمترین مولفه‌های پیروزی در دفاع مقدس بود.


وی اظهار کرد: سبقت گرفتن رزمندگان از یکدیگر در ایثار و شایسته سالاری، اعتماد به نسل جوان از دیگر مولفه های مدیریت موفق دفاع مقدس است.


حجت الاسلام حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروزه نیز باید با توجه عملی به آموزه های دفاع مقدس مسیر  تمدن سازی نوین اسلامی را به سر منزل مقصود برسانیم.

کد خبر 1099797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha