در آینده نزدیک دریافت خدمات دولتی منوط به ارائه کارت واکسیناسیون خواهد بود

شفیعی نیا با دعوت مردم به تزریق واکسن کرونا بدون توجه به شایعات گفت: در آینده نزدیک محدودیت هایی در ارائه خدمات دولتی، حضور در ورزشگاه ها و ... برای افراد فاقد سابقه واکسیناسیون، اعمال خواهد شد.

«علی شفیعی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: خوشبختانه روند بیماری کرونا در دزفول و کشور کاهش پیدا کرده که این دستاورد مرهون مشارکت مردم، اصناف و ادارات و ... در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین انجام به موقع واکسیناسیون برای اقشار مختلف مردم است.

 

رئیس مرکز بهداشت دزفول ضمن تشکر از مشارکت مردم، ارگان های دولتی و خصوصی، خیرین سلامت و گروه های جهادی در امر مقابله با کرونا یکبار دیگر همه افراد بالای ۱۷ سال را به تزریق واکسن کووید ۱۹ دعوت کرد.

 

وی همچنین با بیان اینکه هیچ کدام از شایعات مطرح شده در خصوص واکسن های کرونا صحت ندارد اظهار کرد: برای خاموشی این همه گیری و بازگشت به روال عادی زندگی بدون اعمال محدودیت های کرونایی، نیاز هست افرادی که هنوز واکسن خود را دریافت نکرده اند در اسرع وقت و قبل از ایجاد یک موج دیگر بیماری به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نموده و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

 

شفیعی نیا در پایان خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک محدودیت هایی در ارائه خدمات دولتی ، حضور در ورزشگاه ها و ... برای افراد فاقد سابقه واکسیناسیون، اعمال خواهد شد.

 

کد خبر 1099820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha