هیچ چیزی ارزشمندتر از خادمی زوار حسینی نیست/ تست کرونا و مسائل بهداشتی مهم ترین موضوع در بازگشت زوار است

نوذری با بیان اینکه مهم ترین موضوع در برگشت زوار مسایل بهداشتی و انجام تست های کرونا است، گفت: همه دستگاه ها باید تلاش کنند که خدمات به بهترین شکل به زوار در موج بازگشت ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، عصر امروز(۶ مهر)  در جلسه ستاد ویژه کرونا در پایانه مرزی مهران با تاکید بر برنامه ریزی های لازم و مدون برای موج برگشت زوار اربعین حسینی و  تست پی. سی. آر، اظهار کرد: برای بازگشت زوار اربعین حسینی لازم است که همکاری و هماهنگی لازم از سوی هلال احمر و کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی برای پذیرایی از زوار صورت گیرد.

 

« محمد نوذری» با بیان اینکه تعداد اتوبوس ها در پایانه مرزی مهران  مدیریت شود تا  زوار به راحتی بتوانند راهی مقاصد خود در نقاط مختلف کشور شوند، ابراز کرد:  وضعیت کرونا اربعین حسینی  امسال را دچار پیچیدگی خاصی کرده است و با توجه به اینکه تردد به  صورت زمینی ممنوع شده بود، موج برگشت به صورت زمینی از مرز مهران خواهد بود.

 

وی با تاکید انجام تمهیدات لازم  برای برگشت زوار، یادآور شد: همه دستگاه ها باید تلاش کنند که خدمات به بهترین شکل به زوار در موج بازگشت ارایه می شود.

 

استاندار ایلام تصریح کرد:  انتظار می رود که همه دستگاه های  اجرایی و مدیران تلاش کنند برای زوار اربعین حسینی  مشکلی پیش نیاید.

 

نوذری با تاکید بر برگزاری نشست های هماهنگی دستگاه های مرتبط  برای انجام رپیدتست، قرنطینه و  تست پی. سی. آر و مسائل بهداشتی، گفت: تعزیرات به صورت ویژه بر کنترل قیمت ها و هر گونه گرانفروش نظارت کامل داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه  اربعین حسینی  یک موضوع ملی و آبروی نظام است، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای تسهیل هر چه بهتر برگشت زوار اقدامات لازم را به عمل آوریم.

 

نوذری یادآور شد: همه ما خادم الحسین(ع) هستیم و هیچ چیزی ارزشمند تر از این در زندگی همه ما نیست، هر کسی با اهل بیت(ع) معامله کند اثر آن را در زندگی خود می بیند.

 

وی افزود: عاشقان اهل بیت(ع)  علی رغم بسته بودن مرز به استان و مرز مهران مراجعه کردند و با این حال همه نیروها و عوامل برخورد خوبی با زوار داشتند و ما نداشتیم  هیچ مشکلی پیش بیاید.

 

استاندار ایلام بیان کرد:  همه کمیته ها یک جمع بندی برای آمادگی هر چه بیشتر زوار داشته باشند، پیش بینی می شود امشب بیست هزار زائر  وارد مرز  شوند، مدیریت ترافیک خیلی در امر سهولت تردد زوار بسیار مهم است.

 

نوذری یادآور شد: بیش از  صد هزار نفر زائر از مرزهای مختلف، وارد کشور عراق شده اند و همه این عزیزان در ورود به کشور، به نقاط مختلف کشور سفر می کنند و مهم ترین موضوع در برگشت زوار مسایل بهداشتی و انجام تست های کرونا است.

 

کد خبر 1099825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha