حماسه هشت سال دوران دفاع مقدس با محوریت رسانه تبیین می شود

موسوی زاده با اشاره به اهمیت مفاهیم و دستاوردهای هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: رسانه تریبون تبیینی حماسه هشت سال دوران دفاع مقدس است.

« سید حمیدرضا موسوی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص جایگاه رسانه در تبیین هشت سال دفاع مقدس گفت: رسانه تریبون تبیینی حماسه هشت سال دوران دفاع مقدس است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به یاد و خاطره شهید حسین باقری افزود: یکی از افتخارات دوران دفاع مقدس بروز نخبگان در عرصه های مختلف بود که دستاوردهای امروز برخی از آن افتخارات است. 

 

وی ادامه داد: شهید حسن باقری با عنوان حرفه خبرنگاران وارد عرصه دفاع مقدس شد و دور از غم نان با تفکر انعطاف آمیز و پویایی به دنبال انتشار اخبار صحیح مردم بود.

 

وی اظهار کرد: جریان سازی اخبار مرتبط با انقلاب اسلامی در عملکرد شهید حسن باقری به خوبی دیده می شد که در نهایت از طرف رهبرمعظم انقلاب شناسایی شد و به فرمانده وقت محسن رضایی معرفی شد. 

 

موسوی زاده بیان کرد: شهید باقری در حالی وارد اطلاعات سپاه شد که به عنوان خبر نگار به مناطق جبهه های جبوب کشور اعزام شد. 

 

وی عنوان کرد: شهید حسن باقری طی ۲۵روز با کادرسازی و شبکه سازی در جریان شکست حصر آبادن موفق شد و حماسه آفرینی کرد. 

 

رئیس سازمان بسیج استان البرز خاطرنشان کرد: یک خبرنگار ارزشی انقلابی در ایجاد دستاوردها و خلق ظرفیت ها می تواند موثر باشد همچنین عکس این مطلب هم می تواند اتفاق بیافتد. 

 

 

 

 

کد خبر 1099832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha