تجمیع داشته های فرهنگی و مذهبی شیراز برای تحقق سومین حرم اهل بیت (ع)

اسکندرپور گفت: امیدوارم با هدایت رویکرد مدیریتی و تجمیع استفاده موثر داشته های فرهنگی و مذهبی شیراز شاهد تحقق جایگاه مطلوب شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و طرازهای جهانی شاخص این شهر باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (سه شنبه 6 مهر) در آیین تکریم و معارفه شهرداران قدیم و جدید شیراز گفت: جنگ تحمیلی هشت سال به طول انجامید و ماه پایانی دفاع مقدس یعنی شهریور ماه تشویش و نگرانی بود و عراق در خرداد همان سال پایان جنگ قصد حمله مجدد به آبادان و خرمشهر را داشت و شبی که قرار بود آتش بس اعلام شود نگرانی بیشتر بود که عراق به عهد خود عمل نکند.  

شهردار سابق شیراز افزود: از تمام ایثارگران و دلاورانی که با جان و مال خود برای سربلندی کشور جان فشانی کردند تقدیر و تشکر می کنم و از تمام دست اندرکاران مجموعه شهرداری شیراز نیز که همکاری مطلوبی در دوران شهردار بودن من داشتند نیز صمیمانه قدردانی می کنم.

وی اضافه کرد: شهرداری شیراز دارای توانمندترین مدیران است و تمامی کارکنان شهرداری در تمام موفقیت های مدیران ارشد شهرداری شیراز نقش موثری داشته اند.

اسکندرپور تاکید کرد: منابع درآمدی در شهرداری باید توسط مدیران تعریف شود که فعالیت را سخت تر می کند و مدیر ارشد در شهرداری نگران درآمد ماهیانه برای مدیریت مجموعه است و از دهه هفتاد که بحث خودکفایی شهرداری مطرح شد باعث شد تا شهرداری ها به سمت شهر فروشی و تغییر کاربری ها هدایت شد.

وی ادامه داد: اگر مدیریت جامع درآمد شهرداری تصویب شود حدود 60 درصد درآمد شهرداری ها از محل این قانون ایجاد خواهد شد که فرصت ارزشمندی برای شهرداری ها خواهد بود.

اسکندرپور با تبریک به شورای اسلامی ششم شهر شیراز و شهردار منتخب این شورا عنوان کرد: امیدوارم شاهد موفقیت این مجموعه برای پیشرفت شهر شیراز باشیم و از شورای اسلامی پنجم شهر شیراز بسیار تشکر می کنم.

وی افزود: شیراز با داشته های فرهنگی و مذهبی در سطح ملی و جهانی شهر طراز اولی است و در حالی که اقدامات دستگاه ها به صورت مجزا حاوی اتفاقات خوبی است اما رضایت مردم را نداریم که باید نگاه حکمفرمایی و ارائه خدمات را تغییر دهیم و نگاه مدیران به مردم با احترام باشد و باید به سوی کیفیت بخشی خدمات برویم.

شهردار سابق شیراز تصریح کرد: امیدوارم با هدایت رویکرد مدیریتی و تجمیع استفاده موثر داشته های فرهنگی و مذهبی شیراز شاهد تحقق جایگاه مطلوب شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و طرازهای جهانی شاخص این شهر باشیم.

کد خبر 1099833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha