برگزاری آیین روایت گری دفاع مقدس در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از برگزاری ویژه برنامه روایت گری دوران دفاع مقدس به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: یادآوری رشادت های شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از ضرورت های جامعه امروز است چرا که حفظ و پاسداری از این رشادت ها به عنوان نقطه عطف ایران اسلامی و انتقال آن به نسل های آینده لازم و ضروری است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: بازگویی خاطرات رزمندگان برای نسل هایی که آن دوران درخشان را درک نکرده اند ضروری بوده و این مهم نباید از نگاه بازماندگان دوران دفاع مقدس مغفول بماند.

 

وی بیان کرد: آنچه به عنوان برنامه های ویژه و اصلی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از دیرباز تا کنون برجسته مانده، برگزاری آیین های ویژه دفاع مقدس است که در مناسبت های مختلف با دعوت از فرماندهان، رزمندگان و بازماندگان آن دوران سعی در حفظ خاطرات و انتقال آن به نسل های جدید دارد.

 

گواهیان از برگزاری ویژه برنامه روایت گری دوران دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد و گفت: این برنامه در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس، چهارشنبه هفتم مهرماه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این مراسم با روایت گری «جواد ناطقی» فرمانده طرح و عملیات «لشکر المهدی (عج)» در دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم عنوان کرد: همچنین در ادامه این ویژه برنامه، مستندی از زندگی «سردار شهید خلیل مطهرنیا» تهیه شده در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» اکران می شود.

 

گواهیان در پایان از بچه های مسجد برای شرکت در این مراسم با الزام بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

 

کد خبر 1099893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha